به گزارش ایرنا، محمد شاهمیری یکی از داوران بین‌المللی والیبال در این همایش روش‌های نوین داوری را آموزش داد و گفت: این رشته ورزشی طرفداران زیادی در کشور دارد و باید به آن بیشتر پرداخته شود.
معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان هم گفت: این دانشگاه با داشتن 250 دانشجوی رشته تربیت بدنی در تمام مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و حضور استادیاران و اعضای هیات علمی فعال و علاقه‌مندان به ورزش والیبال بر خود تکلیف دانست تا همگام با پیشرفت تکنولوژی و تجهیزات روز اقدام به برگزاری این همایش کند.
حسین رستگار عصر امروز در آیین پایانی این همایش اظهار کرد: مجتمع ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین و به‌ روزترین امکانات و تجهیزات و با وجود اعضای هیات علمی مجرب و توانمند در گروه تربیت بدنی توانسته است بستر مناسبی را برای انجام بسیاری از فعالیت‌های ورزشی فراهم کند.
وی افزود: هماهنگی‌های لازم با اداره کل ورزش و جوانان برای برگزاری دوره تئوری مربیگری والیبال درجه 2 انجام شده و این دوره در سال 97 برای علاقه ‌مندان برگزار خواهد شد.
وی افزود: در کنار آن دوره‌های داوری فوتبال درجه 3 و مربیگری بدمینتون درجه 3 و دوره‌های آموزشی کوتاه مدت متنوع برای 11 فدراسیون طبق تفاهم‌نامه سازمان مرکزی دانشگاه با فدراسیون‌ها برگزار خواهد شد.
دانشگاه آزاد اسلامی شیروان برای اولین بار در سطح دانشگاه‌های کشور و با همت دپارتمان ورزش مرکز آموزش‌های کوتاه مدت تخصصی کاربردی و گروه تربیت بدنی واحد و با هماهنگی فدراسیون والیبال، امروز سمینار ملی آموزش تکنولوژی نوین داوری و مقررات جدید والیبال برگزار کرد.
هم اکنون 2 هزار و 308 دانشجو در 82 رشته مقاطع مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان تحصیل می کنند.
7186/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.