به گزارش ایرنا، مسلم محمدیاران پنجشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: بعضا افرادی که اطلاع خوب و درستی از اهداف سفرهای مسئولان ندارند در فضای مجازی اظهار نظرهایی مطرح می کنند که درست نیست.
وی در ادامه گفت: برای رسیدگی تخصصی پرونده های مربوط به حوزه های مختلف صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی امکان ایجاد شعبه های تخصصی در شهرهای بجنورد، شیروان و اسفراین وجود دارد تا مشکلات حوزه ها با کمک اهل فن حل شود.
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی هم با انتقاد از انتشار برخی مطالب در فضای مجازی در زمینه سفرهای کاری مسئولان گفت: برخی افراد فکر می کنند سفرهای کاری مسئولان تفریحی است.
مجید پورعیسی افزود: تا مسئولی برای شناسایی ظرفیت های بازار و سرمایه گذاری سفری انجام می دهد خبرها وارونه جلوه داده شده و این سفرها را تفریحی عنوان می کنند.
وی افزود: این در حالی است که برای جذب سرمایه گذار، شناسایی ظرفیت ها باید رفت و آمدهای مکرر و مداوم انجام شود و این سفرها به منزله دان پاشیدن است که باید در طول زمان نتیجه دهد.
وی گفت: بخش خصوصی در این استان توان مالی مناسب برای این رفت و آمدها وسفرها را ندارد و دولت نیز نمی تواند به خاطر این حرف ها، فرصت های اقتصادی را نادیده بگیرد.
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود اظهار کرد: امسال توسعه مراوده بین المللی 15 کشور مورد تاکید قرار گرفته است و باید تلاش کنیم تا از ظرفیت های مختلف در این باره استفاده کنیم.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.