خسرو دلیر جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: اردوی آماده سازی ملی پوشان کوراش برای حضور در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا با حضور حدود 20 ورزشکار در حال برگزاری است که از این تعداد حدود 7 نفر از خراسان شمالی و مابقی نفرات از استان های تهران، یزد و خراسان رضوی هستند.
وی با بیان اینکه این اردو در دو نوبت صبح و عصر در مجموعه ورزشی علیدخت شهرستان بجنورد در حال برگزاری است گفت: این دومین اردوی تمرینی تیم ملی است که در بجنورد مرکز خراسان شمالی برگزار می شود.
دلیر اضافه کرد: تا زمان برگزاری بازی های آسیایی جاکارتا ورزشکاران در این رشته 6 مرحله اردوی تمرینی دیگر دارند و به احتمال زیاد اردوی آماده سازی بعدی در استان البرز برگزار خواهد شد.
رئیس هیات جودو و کوراش خراسان شمالی نیز گفت: در اردوی آماده سازی تیم ملی کوراش در بجنورد به لحاظ سخت افزاری بهترین امکانات برای کوراشکاران فراهم است و خوشبختانه هیچ مشکلی به لحاظ کمبود امکانات وجود ندارد.
کورورش خسرویار اضافه کرد: در این اردوی تمرینی رضا مهنان و حسین اکبری هر دو از خراسان شمالی به عنوان مربی و خسرو دلیر به عنوان سرمربی هدایت تیم را برعهده دارند.
وی اظهارکرد: بعد از پایان این اردو و استراحت، یک تیم سه نفره به مسابقات جام ریاست جمهوری ازبکستان که در تاریخ یکم اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود، اعزام می شوند .
وی ادامه داد: الیاس علی اکبری دروزن 81 کیلو گرم از خراسان شمالی، محمد ملک محمدی در وزن 90 کیلوگرم از تهران و جعفر پهلوانی در وزن آزاد ازخراسان رضوی این تیم سه نفره را تشکیل می دهند.
خراسان شمالی ظرفیت و توانمندی بالایی در رشته کوراش دارد و مططفی دلیریان، کوراش کار این استان عنوان برترین کوراش کار سال 2016 را از آن خود کرد.
حدود یک هزارو 500 جودوکار و کوراش کار بیمه شده ورزشی در خراسان شمالی وجود دارد.
خراسان شمالی 43 هیات ورزشی فعال با 23 هزار ورزشکار بیمه شده دارد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.