به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ ابراهیم گلگلی سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: این زمین با کاربری نظامی در تصرف ارتش بوده و راه و شهرسازی اعلام کرده مشکل خاصی برای صدور سند به نام ارتش وجود ندارد.
وی افزود: آمادگی لازم وجود دارد تا مالکیت این زمین ها به نام ارتش سند بخورد و به زودی این اقدام انجام می شود.

* بخشی از یگان ارتش به گنبد منتقل شد
فرمانده تیپ مستقل 130 پیاده شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود درباره انتقال پادگان ارتش به خارج شهر بجنورد گفت: ما نیز از وضعیت کنونی راضی نیستیم و اکنون این تیپ، چهار پادگان را مدیریت می کند که این شرایط، ظرفیت و امکانات زیادی از ما را صرف خود کرده است.
وی افزود: پادگان در وضعیت کنون جوابگوی ما نیست اما هنوز تصمیم قطعی برای انتقال گرفته نشده است.
امیر سرتیپ گل گلی در بخش دیگر سخنان خود درباره برنامه های هفته ارتش در استان گفت: با برگزاری رژه موتوری و پیاده با حضور تمام یگان های نظامی و انتظامی استان در جنب مصلی امام خمینی (ره) بجنورد در روز 29 فروردین ماه، توان و اقتدار نیروهای مسلح به نمایش گذاشته خواهد شد.
وی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد شهادت شهید مدافع حرم، مرتضی زرهرن گفت: دومین یادواره گرامیداشت شهید مرتضی زرهرن پنجشنبه هفته جاری با حضور امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی در شهر شیروان برگزار می شود.
فرمانده تیپ مستقل 130 پیاده شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی افزود: برگزاری رقابت های دو صحرانوردی در پیست فرودگاه بجنورد، برگزاری مسابقات ویلچررانی برای جانبازان، برگزاری کشتی باچوخه در شهرستان مانه و سملقان و پیاده روی خانوادگی به مقصد بش قارداش بجنورد از دیگر برنامه های این هفته است.
7185 /6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.