به گزارش جمعه شب روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی، مسلم محمدیاران درخصوص انتشار خبر آتش سوزی مجتمع مسکونی و سقوط یک خانم در این حادثه اظهار کرد: ماموران آتش نشانی بلافاصله پس از دریافت خبر آتش سوزی ، در محل حاضر و اقدام به اطفای حریق و نجات جان ساکنین مجتمع کردند.
وی گفت: در این حادثه یک خانم 23 ساله به علت شکستن نردبان آتش نشانی از طبقه سوم سقوط کرده و با وجود تلاش تیم پزشکی و به کارگیری امکانات درمانی، در اثر شدت ضربه وارده به سر فوت کرد.
محمدیاران با اشاره به احتمال عمدی بودن آتش سوزی افزود: در روز حادثه با حضور دادستان و بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شیروان در محل، تحقیقات و بررسی های اولیه صورت گرفت که پس از تشکیل پرونده نتیجه تحقیقات حاکی از سقوط یک خانم بر اثر شکستن نردبان آتش نشانی است.
وی گفت: عمدی یا غیر عمدی بودن آتش سوزی نیز درحال بررسی است که پس از تکمیل تحقیقات ، نتیجه اعلام خواهد شد.
دادستان مرکز استان خراسان شمالی با تاکید بر لزوم تجهیز آتش نشانی به امکانات کافی، مناسب و استاندارد برای اطفای حریق و نجات جان مردم گفت: دستگاه قضایی با قدردانی از حضور به موقع عوامل آتش نشانی در محل برای اطفای حریق و نجات ساکنان مجتمع مسکونی با مسببان و مقصران این پرونده برخورد قانونی و قاطعانه خواهد داشت.
در 15 فروردین ماه امسال وقوع آتش سوزی در پارکینگ یک واحد آپارتمانی در شهر شیروان خراسان شمالی، 15 نفر مصدوم داشت.
در این آتش سوزی که نخستین ساعات بامداد امروز رخ داد، سه دستگاه خودرو در پارکینگ به طور کامل در آتش سوخت.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.