به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: کلید حل مشکلات و مسائل معیشتی و اقتصادی در دست مسئولان و مردم است.
وی با اشاره به اینکه قاچاق کالا به تولید داخل ضربه وارد می کند،گفت: باید برای حمایت از کالای ایرانی، با قاچاق کالا بشدت مبارزه شود.
حجت الاسلام نوری تصریح کرد: برای رونق تولید، باید امکانات دراختیار تولید و تولیدکننده قرار گیرد البته، صاحبان واحدهای تولیدی هم باید برای عرضه محصول با کیفیت مناسب و خوب به بازار تلاش کنند.
امام جمعه موقت بجنورد به فرا رسیدن روز ملی فناوری هسته ای اشاره و اظهار کرد: هر ایرانی می تواند موشک و کالاهای با فناوری هسته ای بسازد و برای تحقق این مهم نیازمند حمایت همه اقشار جامعه بویژه مسئولان است.
حجت الاسلام نوری گفت: ملت ایران برای دفاع از حق خود در زمینه انرژی هسته ای، رنج هایی را از بدخواهان کشیده است و آن ها برای از بین بردن صنعت هسته ای ایران، تلاش های گسترده ای انجام داده اند و تا حدی هم به آن ضربه وارد کردند.
وی افزود: در این راستا، شماری از دانشمندان ما را که این صنعت را بومی کردند، به شهادت رساندند.
امام جمعه بجنورد در ادامه گفت: دشمن ما زیاده خواه و زیاده طلب است و امروز یکی از وظایف، دشمن شناسی است.
حجت الاسلام نوری تصریح کرد: ما مرگ برای برای هیچ مومن و انسان حق طلب نمی خواهیم اما برای ظالمان و قاتلان آدم کش باید مرگ طلبید.
امام جمعه موقت بجنورد گفت: باید برای این چنین انسان هایی که ظلم روا می دارند مرگ درخواست کرد و از آنان دوری جست.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.