علی اکبر دلیرصحرایی پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در اجرای طرح تشدید نظارت های بهداشتی از مراکز و اماکن تولید، بسته بندی، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی، سه هزار و 889 مورد بازدید از مراکز عرضه، توزیع، نگه داری و پخش فرآورده های خام دامی، رستوران های درون شهری و برون شهری، کشتارگاه ها و سردخانه ها در این بازه زمانی انجام شد.
دلیرصحرایی اضافه کرد: در مجموع 44 مورد از فرآورده های ضبط شده، نمونه برداری و به آزمایشگاه ارسال و 18 پرونده متخلف تشکیل و به مراجع قضایی برای رسیدگی ارجاع شد.
وی همچنین گفت: در این مدت با 28 مورد از خودروهای غیرمجاز حمل فرآورده های خام دامی برخورد شد.
دلیرصحرایی افزود: در اجرای این طرح 60 نفر از بازرسان دامپزشکی به مناطق مختلف اعزام شدند تا به صورت سرزده از واحدهای فروش و عرضه فرآورده های خام دامی بازدید و کنترل داشته باشند.
وی اظهارکرد: طرح تشدید نظارت در 2 شیفت صبح و بعد از ظهر توسط گروه های نظارتی ثابت و سیار انجام شد.
وی با بیان اینکه نظارت های بهداشتی دامپزشکی در مراکز تولید و عرضه مواد غذایی همواره در طول سال انجام می شود، اضافه کرد: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه تخلف می توانند گزارش یا شکایت خود را از طریق شماره تلفن 1512 اعلام کنند تا به شکایت آنان رسیدگی شود.
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی گفت: همچنین 11 مورد پرونده قضایی نیز در همین مدت زمان تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع داده شد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.