تقی دولت آبادی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هفت نفر از این تعداد جان باخته حادثه های ترافیکی، مربوط به شهرستان اسفراین و مابقی مربوط به سایر شهرستان های استان است.
وی افزود: در این مدت 587 ماموریت حوادث ترافیکی و یکهزار و 412 ماموریت برای حوادث غیرتصادفی توسط اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی استان انجام شده است.

*مراجعه بیش از 40 هزار نفر به بیمارستان ها
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در طرح نوروزی امسال، 40 هزار و 316 نفر به اورژانس بیمارستان های استان مراجعه کرده اند.
دولت آبادی گفت: در این مدت چهار هزار و 805 مورد عمل جراحی در اورژانس انجام شده است و 956 نفر در بخش ویژه و هفت هزار و 359 نفر در بخش عادی بستری شده اند.
وی به برپایی ایستگاه های سلامت در طرح نوروزی اشاره کرد و افزود: در این مدت یکهزار و 755 نفر از مسافران با مراجعه به ایستگاه های سلامت استان از دریافت خدماتی همچون کنترل فشار، کنترل قند خون و پانسمان های سطحی برخوردار شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: ایستگاه‌های سلامت نوروزی در مسیرهای پرتردد در مناطقی نظیر دشت مسیرشهرستان گرمه به جنگل گلستان، امین الله مسیر بجنورد به آشخانه، چمن بید مسیرمانه و سملقان به جنگل گلستان، حصار گرمخان مسیر بجنورد به شیروان و مسجد امام سجاد (ع) شیروان مستقر شدند.
خراسان شمالی در حدفاصل استان های شمالی به مشهد مقدس واقع است.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.