پیمان فیضی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این حوادث رانندگی در حدفاصل محور رباط قره بیل - جنگل گلستان، آشخانه -رباط قره بیل و گردنه امین الله محور بجنورد -آشخانه رخ داده است.
وی افزود: تصادف شنبه شب 2 خودروی سواری با 9 مصدوم و تصادف زنجیره ای صبح امروز 4 خودروی سواری در دوراهی دشت به جنگل گلستان با 10مصدوم از جمله این حوادث بوده است.
فیضی افزود: تمام مصدومان این حوادث با آمبولانس به بیمارستان های آشخانه و بجنورد منتقل شدند.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا علل وقوع حوادث امروز را رعایت نکردن سرعت مطمئنه و تجاوز به چپ اعلام کرد.
سرهنگ علیرضا حسین زاده در ادامه با بیان اینکه هم اکنون ترافیک در محور آشخانه-جنگل گلستان نیمه سنگین اما روان است، اظهار کرد: در محور آشخانه - جنگل گلستان به علت بارندگی، سطح جاده لغزنده است و رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
وی افزود: برای فردا یکشنبه 12فروردین از ساعت 7صبح تا 22 تردد وسایل باربری سنگین در محورهای بجنورد-جنگل گلستان، بجنورد- شیروان، شیروان-فاروج و فاروج به سمت مشهد و بالعکس به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع است .
به گزارش ایرنا طول راه های خراسان شمالی بدون احتساب راه های روستایی، یکهزار و 343 کیلومتر است که 1,54 درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده و از این لحاظ در رتبه 25 کشور قرار دارد.
اکنون 166 کیلومتر بزرگراه، 432 کیلومتر راه اصلی و 745کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.
استان 863هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشورو در مسیراستان های شمال کشوربه مشهد مقدس قراردارد.
7189 / 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.