علی اصغر بدیعی مقدم شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: وجود مه در گردنه های اسدلی در مسیر بجنورد- اسفراین و امین الله در مسیر بجنورد- آشخانه سبب کندی نسبی تردد خودروها شده است.
وی تصریح کرد: وجود مه سبب کاهش میدان دید رانندگان در محورهای مزبور شده است از این رو از رانندگان درخواست می شود با احتیاط تردد داشته باشند.
وی افزود: اکنون بارش باران در محور بجنورد- جنگل گلستان و بجنورد- اسفراین گزارش شده و به علت بارندگی، محورهای مزبور لغزنده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بارش باران در سایر محورهای استان به صورت پراکنده گزارش شده است.

*مردم سفرها را مدیریت کنند
بدیعی مقدم افزود: با توجه به نزدیک شدن به زمان پایان تعطیلات، شاهد ترافیک سنگین در جاده ها هستیم و در روزهای پایانی بر حجم ترددها در جاده ها افزوده می شود از این رو از مسافران درخواست می شود سفر بازگشت را به روزهای آخر تعطیلات موکل نکنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود از مسافران خواست تا سفرهای خود را مدیریت کنند.
طول راه های خراسان شمالی بدون احتساب راه های روستایی، یکهزار و 343 کیلومتر است که 1,54 درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده و از این لحاظ در رتبه 25 کشور قرار دارد.
اکنون 166 کیلومتر بزرگراه، 432 کیلومتر راه اصلی و 745 کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.
طول راه های روستایی استان هم 4 هزار و 654 کیلومتر است که 3,6 درصد از راه های روستایی کشور را دارد و در رتبه 13 قرار دارد.
طول راه های شریانی استان 637 کیلومتر است که 1,8 از راه های شریانی کشور را دارد.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.