علی اصغر بدیعی مقدم جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای ارائه خدمات بهتر و ارتقای رضایتمندی مسافران، اقدامات و تدابیر لازم در این اداره کل، پیش از فرا رسیدن سفرهای نوروزی انجام شده است و نظارت و کنترل خدمات ارائه شده توسط شرکت های حمل و نقل مسافری در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: نمایندگانی از این اداره کل با حضور در دفاتر نظارت و رسیدگی به شکایات در محل پایانه های مسافری عمومی، به انتقادها و شکایت های احتمالی مسافران رسیدگی می کنند.
بدیعی مقدم اظهار کرد: نظارت و بازدید از پایانه های مسافری نیز پیش از آغاز سفرهای نوروزی انجام شده و اکنون نیز در حال انجام است.
وی پیگیری ناوگان عمومی در راه مانده و جایگزین کردن ناوگان، بازدید از مجتمع های خدمات رفاهی و نمازخانه های بین راهی و پذیرایی از مسافران با بسته های فرهنگی را از دیگر اقدامات انجام شده برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی عنوان کرد.
بدیعی مقدم گفت: در راستای صیانت از حقوق شهروندی، شرکت های مسافری مکلف شده اند تا برچسب شماره سامانه پیام کوتاه رسیدگی به شکایات را در داخل ناوگان نصب کنند و این برچسب باید به گونه ای باشد که برای مسافران قابل روئیت و دید باشد.
وی خاطرنشان کرد: برای ارتقای رضایت مندی مسافران، گشت های مشترک و تشدید بازدیدها از ناوگان مسافران، نظارت بر عملکرد مدیران فنی شرکت ها، نظارت بر عملکرد مراکز مجاز معاینه فنی خودروهای سنگین و برگزاری کنترل نامحسوس در محورهای استان انجام می شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی تصریح کرد: کارشناسان این اداره کل روزانه در پارک سوارها حضور دارند و نحوه خدمات رسانی ناوگان عمومی را رصد و کنترل می کنند.
62 هزار نفر مسافر با ناوگان عمومی استان در دور نخست سفرهای نوروزی جابه جا شدند.
این تعداد مسافر در قالب هشت هزار و 12 سفر با ناوگان عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه از مبادی شهرستان های استان به سایر نقاط جابه جا شده اند.
700 دستگاه ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی استان خدمات رسانی به مسافران نوروزی را انجام می دهند؛ این تعداد ناوگان مسافری شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه‌ای است که با ظرفیت ۱۱ هزار و 500 صندلی آماده خدمات‌رسانی به مسافران هستند.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در حد فاصل استان های شمالی به مشهد مقدس واقع است.
7185 /6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.