به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمرتضی موسوی جاجرمی در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: امام راحل با هوشمندی که داشت دستور برگزاری انتخابات برای تعیین نوع حکومت را داد تا در آینده دشمنان علیه این کشور به بهانه های واهی توطئه نکنند.
وی با اشاره به اینکه مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهم و راهبردی را در تثبیت و اداره این نظام داشتند گفت: مسئولان نظام هم از مشارکت مردم و استفاده از دیدگاه های آن ها که در انتخابات ظهور و بروز پیدا می کند، برای اداره بهتر کشور استفاده می کنند.
وی گفت: در هیچ نظامی همانند نظام جمهوری اسلامی مردم به طور شفاف از وضعیت کشور آگاهی پیدا نمی کنند زیراکه رهبری همه موارد را به طور شفاف برای همگان اعلام می کند.
خطیب جمعه بجنورد گفت: به همین دلیل است که مردم با بصیرت و آگاهی کامل در برابر انواع توطئه های دشمنان می ایستند و از تمامیت این مرز و بوم دفاع می کنند.
حجت الاسلام موسوی جاجرمی در ادامه به سالروز وفات حضرت زینب کبری(س) اشاره و تصریح کرد: این بانوی مکرم اسلام با تمام توان از ولی امر زمان خود دفاع کرد و این موضوع باید الگوی همه زنان کشورمان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه تاکنون در باره زندگی عقلیه بنی هاشم آنطوریکه باید و شاید گفته نشده است، گفت: نیاز است که در این زمینه تحقیقات گسترده ای صورت گیرد.
6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.