به گزارش ایرنا محمود ثمینی شنبه در نشست هم اندیشی جوانان و چهارمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان بجنورد اظهارکرد: سازمان های مردم نهاد در جامعه نقش کارسازی دارند و اگر جامعه ای فعالیت آنها را نادیده بگیرد، ضرر کرده است.
وی گفت: سمن ها می توانند بین مسئولان و اقشار مختلف جامعه مانند حلقه واسط باشند و با انتقال مشکلات مردم به مسئولان برای برطرف ساختن آنها موثر باشند.
ثمینی افزایش تعداد سمن ها در جامعه را موجب سربلندی نظام در جوامع بین المللی دانست و افزود: زمانی که فعالیت سمن ها در سطح اجتماع بیشتر باشد، از نگاه ما فعالیت های اجتماعی و مدنی در جامعه ایران بزرگتر و مشخص تر نشان داده می شود.
وی با تاکید براینکه باید زمینه اشتغال را برای جوانان فراهم کنیم اظهار کرد: دغدغه اشتغال به معنای واقعی در میان همه مسئولان وجود دارد اما متاسفانه یکی از نقص ها این است که میزان اشتغالی که در جامعه ایجاد می شود با خروجی دانشگاه ها متعادل نیست.
ثمینی با تاکید بر ترویج فرهنگ کار در جامعه گفت: مسئولان در سطح کشور و استان برای مرتفع ساختن این مشکل در جامعه تمهیدات و برنامه ریزی هایی دارند.
وی با بیان اینکه خراسان شمالی در زمینه گردشگری ظرفیت های خوبی دارد اضافه کرد: ما می توانیم این شرایط را تبدیل به فرصت کرده و به اشتغال استان کمک کنیم.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.