رضا رضایی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در آستانه تعطیلات عید نوروز، تسهیلاتی در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی ‌های استان به خریداران کتاب پرداخت می شود.
وی افزود: در این طرح، کتابفروشی‌هایی که شرایط لازم را دارند، پس از ثبت نام در سایت خانه کتاب به آدرس ketab.ir و تایید، می‌توانند کتاب های خود را که با ضوابط تعیین شده در این طرح مطابقت داشته باشند با تخفیف به خریداران بفروشند و موسسه خانه کتاب به نمایندگی از طرف معاونت امور فرهنگی مبلغ تخفیف را به کتابفروشان پرداخت خواهد کرد.
معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: طرح مزبور از 22 اسفند آغاز می شود و تا ١2 فروردین ماه سال آتی ادامه دارد.
رضایی گفت: کتابفروشی‌هایی می‌توانند در این طرح شرکت کنند که دارای پروانه کسب کتابفروشی با تاریخ معتبر باشند.
وی تصریح کرد: کتاب های کمک درسی، کمک آموزشی، نایاب، افست، بدون شماره شابک و کتاب هایی که در سایت خانه کتاب نباشد، مشمول تخفیف نمی شود.
وی درباره شرایط شرکت کتابفروشی ها در این طرح اظهار کرد: کتابفروشانی که متقاضی شرکت در طرح عیدانه کتاب هستند باید شرایطی از جمله مجهز بودن کتابفروشی به رایانه و دسترسی به اینترنت، داشتن پروانه کسب کتابفروشی با تاریخ معتبر، ثبت کتاب فروخته شده در سایت خانه کتابketab.ir، ثبت کتاب به هنگام فروش، نصب پوستر عیدانه کتاب در ورودی و قابل رؤیت ترین فضای ممکن در طول برگزاری طرح را دارا باشند.
معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی سقف مجاز خرید برای هر خریدار را حداکثر یک میلیون ریال اعلام کرد و گفت: خریدار می تواند در چند نوبت و از چند کتابفروشی که عضو طرح هستند تا سقف یادشده را با تخفیف ٢٠ درصد خرید کند.
7185/6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.