به گزارش ایرنا، رضا کوثری چهارشنبه در همایش حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در بجنورد بدون اشاره به میزان صادرات شیرینی و شکلات اظهار کرد: این در حالی است که صادرات صنعت خودرو تنها نیمی از این میزان است.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه فعالیت های تولیدی نباید صرفا با رویکرد بازار داخل انجام شود افزود: باید بتوانیم محصولات را در بازار خارج نیز عرضه کنیم.
وی گفت: ظرفیت های زیادی در خراسان شمالی وجود دارد که باید برای رفع بیکاری و رونق اشتغال از آن استفاده کرد.
عضو هیات مدیره و معاون پشتیبانی و توسعه منابع سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با تاکید بر اینکه تولید در کشور ما کار سختی نیست اما برخی موانع، بر سر راه تولیدکنندگان وجود دارد، مسائل مالیاتی و نیروی انسانی را از جمله موانع بر سر راه تولید عنوان کرد.
کوثری گفت: واحدهای تولیدی باید تلاش کنند تا کیفیت محصولات خود را ارتقا دهند تا بتوانند در بازارهای خارجی رقابت داشته باشند.
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی نیز در این همایش بر ارتقای کیفیت محصولات تولیدی تاکید کرد و گفت: ارتقای کیفیت محصولات سبب ارتقای رضایت مصرف کننده و در نهایت رونق تولید می شود.
محمود دلپسند با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا از تولید داخل حمایت کنیم اظهار کرد: عرضه محصول با قیمت و کیفیت مناسب از حقوق مصرف کنندگان است.
در این همایش از 9 بنگاه اقتصادی برتر در زمینه حمایت از حقوق مصرف کنندگان تقدیر شد.
7185/6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.