به گزارش ایرنا، محمدرضا صالحی شنبه در نشست با فرماندار، بخشداران، علما و امامان جمعه شهرستان راز و جرگلان اظهار کرد: اکنون استقرار برخی از ادارات همچون بنیاد مسکن و ثبت اسناد واملاک در اولویت است.
وی افزود: باید مشکلات و نیز اقدامات انجام شده در زمینه استقرار ادارات در این شهرستان بررسی و بر استقرار آن سرعت داده شود البته استانداری نیز در این باره حمایت های خود را مبذول خواهد کرد.

*راه اندازی 2 مرکز درمان بستر در راز و جرگلان
صالحی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تلاش های دولت برای خدمات درمانی و ایجاد 2 بیمارستان در شهرهای بجنورد و شیروان گفت: رویکرد ما این است که تعداد تخت های بیمارستانی در استان افزایش یابد.
وی تصریح کرد: شهرستان راز و جرگلان به عنوان شهرستان محروم مرزی، از داشتن خدمات مناسب و مطلوب درمانی از سایر شهرستان ها عقب تر است.
وی افزود: ساخت بیمارستان در غلامان در جدول 20، مصوبه دارد اما جدول 20 در اولویت دولت نیست البته در صورت حمایت نمایندگان مجلس و به نتیجه رسیدن تلاش آنان در این باره، ما نیز از ساخت بیمارستان در غلامان حمایت می کنیم.
استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: اما ایجاد و راه اندازی 2 مرکز درمان بستر در شهرستان راز و جرگلان در اولویت است و در این باره تلاش داریم تا این اقدام محقق شود.
صالحی درباره مطالبات مردم در زمینه حضور پزشک متخصص در شهرستان راز و جرگلان گفت: در این باره پیگیری های لازم انجام می شود.
شهرستان 70 هزار نفری راز و جرگلان در 120 کیلومتری شمال غرب بجنورد واقع است که بیشتر ساکنان آن را ترکمن ها تشکیل می دهند.

*خراسان شمالی کمترین بیکاری را دارد
استاندار خراسان شمالی در باره بیکاری در استان اظهار کرد: خراسان شمالی در پاییز امسال رتبه چهارم استان های کشور به لحاظ کاهش بیکاری را به خود اختصاص داده است.
وی خاطرنشان کرد: در پاییز و تابستان امسال رتبه نخست مشارکت اقتصادی در میان استان های کشور به خراسان شمالی اختصاص یافته و این، رتبه هایی است که مرکز ملی آمار اعلام کرده است.
استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه این استان با کسب رتبه اول در مشارکت اقتصادی به رونق اقتصادی دست یافته است گفت: هدف ما این است که در سال 1400، میزان بیکاری در این استان به زیر 5 درصد کاهش یابد.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.