به گزارش ایرنا حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه بجنورد مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: مسئولان همچنین با پرهیز از بروکراسی اداری کار مردم را بدون زحمت و رفت و آمدهای اضافه انجام دهند.
وی افزود: جامعه باید از اشرافی گری به دور باشد زیراکه ترویج فرهنگ اشرافی گری در جامعه بخصوص در میان مسئولان، انقلاب را به عقب بر می گرداند.
وی بر توجه دقیق بر هزینه کرد اعتبار و بودجه‌ های بیت المال تاکید و اظهار کرد: بودجه حق تمامی مردم است بنابراین در هزینه کرد آن باید حساس بود؛ بی دقتی در امور بیت المال بی اعتمادی جامعه را به دنبال دارد.
حجت الاسلام یعقوبی همچنین از مسئولان خواست تا برای کمک به مردم تفتیش عقاید نداشته باشند و گفت: نباید کاری به حزب و جریان سیاسی مردم داشته باشید.
وی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک روز تربیت اسلامی گفت: تربیت از آموزش نیز سخت تر و سنگین تر است، آموزش و پرورش به این موضوع بیشتر توجه کند و آن را اساس کار بداند.
وی به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص عوامل رشد انقلاب و همچنین عوامل عقب گرد انقلاب اشاره کرد و افزود: مواظب باشید با برخی کارها به انقلاب و نظام آسیب نرسانیم.
امام جمعه بجنورد گفت: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف از جمله دفاعی، فناوری و پزشکی دستاوردهای زیادی داشته است اما در برخی حوزه ها کم کاری هایی هم بوده که برای رفع آن باید تلاش کنیم.
3007/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.