به گزارش ایرنا، مادران شهدای شهرستان فاروج امروز مادری را در حق این فرزندان تمام کردند و از ساعت نخستین صبح خودشان را به محل استقبال از آنان در میدان آزادی شهر فاروج رساندند.
عکس های شهدا بدرقه کننده یارانشان بود.چشم های تر مردم با آسمان ابری همراهی می کرد، آسمان صبح برای خیرمقدم به قدم های معطر شهدا، زمین را شسته بود.
شهداهمراه با مردم به دیدار شهدای گمنام شهر فاروج رفتند و بعد از نوحه سرایی و عزاداری آماده سفر به سایر شهرهای استان خراسان شمالی شدند.
پیکر مطهر 6 شهید گمنام و 3 شهید تازه شناسایی شده٬ از مشهد مقدس وارد فاروج شد و به همین منظور یکشنبه شب در مسجد آل یاسین این شهر مراسم وداعی با حضور پرشور مردم برگزار شد.
مراسم تشییع این 9 شهید والامقام٬ همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)٬ از ساعت 9 صبح از مقابل مسجد انقلاب بجنورد آغاز می شود و تا میدان شهید کلاته ادامه خواهد داشت، 2 تن از شهدای تازه شناسایی شده نیروی انتظامی و بسیج در گلزار شهدای بجنورد و یک شهید والامقام در شهرستان گرمه به خاک سپرده می‌شود
هم چنین دو شهید گمنام در دانشگاه پیام نور بجنورد٬ دو شهید در دانشگاه فرهنگیان و دو شهید نیز در مجتمع آموزش عالی اسفراین٬ آرام می‌گیرند.
7187/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.