به گزارش ایرنا، هادی رجائی نیا در نشست شورای ترافیک شهرستان فاروج اظهار کرد: 8 تا 9 نشست این شورا با محوریت همین موضوع به دلیل مسائل ترافیکی و ایمنی برگزار و مصوباتی هم داشته اما خروجی آن را شاهد نبودیم.
به گزارش ایرنا ساماندهی دو پایانه مسافربری فاروج، پای ثابت سه سال نشست شورای ترافیک شهرستان فاروج بوده است، با وجود مطرح شدن این موضوع در تمامی نشست ها اما هنوز به سامان نرسیده است که امروز با رای اعضای مرتبط تصمیم به تجمیع آن مصوب شد.
وی با اشاره به اینکه مردم ما را قضاوت می کنند افزود: بخش عمده کسانی که امروز در این نشست هستند در نشست های گذشته نیز بوده اند اما تصمیم قاطع و مشخصی برای این موضوع گرفته نشده است.
وی از پاس کاری برای رفع این مشکل گلایه مند بود و گفت: برای رفع این مشکل پای اعضای شورا و حتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز به میان کشیده شده است، این نابسامانی ادامه دارد.
فرماندار فاروج با گلایه از روند انداختن توپ از سوی متولیان در زمین همدیگر در خصوص انجام نشدن مصوبات مرتبط با این موضوع اظهار کرد: وقتی برای یک مورد از مسائل مرتبط با شورای ترافیک نمی توانیم قاطعانه تصمیم گیری و عمل کنیم در مسائل کلان چگونه می توان مدعی تصمصم گیری و عمل باشیم ؟
وی گفت: ایستگاه خودروهای بسیاری از روستاهای شهرستان در شهر مشخص نیست، مردم برای عبور از اطراف میدان اصلی شهر با ترافیک بالای مسافربرهای شخصی و اتوبوس ها، به سختی تردد می کنند.
فرماندار فاروج افزود: باید قاطعانه و کارشناسانه تصمیم گیری کنیم و اعضا نسبت به تجمیع یا استفاده از شیوه های دیگر ساماندهی پایانه های رای دهند.
وی گفت: با توجه به اینکه مشمول زمان بودن ساخت پایانه با استانداردهای تعریف شده بر کسی پوشیده نیست اما در حال حاضر برای ساماندهی شرکت های فعال باید در خصوص تمرکز فعالیت ها یا باقی ماندن در شرایط فعلی تصمیم گیری شود.
رئیس شورای اسلامی شهر فاروج نیز گفت: در سه سالی که ساماندهی پایانه های مسافری در دستور کار نشست های شورای ترافیک شهرستان بوده تصمیمات مختلفی گرفته شده اما نتیجه ای حاصل نشده است.
رجبعلی ایزدجو افزود: شهرداری امکانات مالی برای ساخت پایانه با استانداردهای تعریف شده را ندارد و اقدام به برطرف کردن معایب مطرح شده از سوی کارشناسان برای فضاهای فعلی کرده است اما با توجه به محدودیت های این فضاها به نتیجه مورد نظر کارشناسان نرسیده ایم.
در این نشست بعد از رای گیری، مصوب شد تجمیع پایانه های مسافری ظرف 15 روز با دادن اختیار به شهرداری در خصوص مکان انتخابی انجام شود.
در شهرستان فاروج دو پایانه مسافربری فعال است که یکی از این شرکت ها دارای 6 اتوبوس و برای محورهای محدودی از جمله فاروج- کرج، فاروج- تهران و.. در موارد محدودی فاروج به مشهد است و شرکت دیگر بیشتر با محوریت امور اداری خدمات ارائه می کند.
7187/3007/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.