به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه بجنورد با بیان اینکه گریه های حضرت زهرا(س) نیز سیاسی و در حمایت از ولایت بود گفت: دختر پیامبر اسلام توانست پرچم ولایت را برافراشته نگاه دارد.
امام جمعه بجنورد افزود: حتی وصیت نامه حضرت زهرا(س) و دفن شبانه ایشان، سیاسی بود و نخواست کسانی که به ولایت ظلم کرده اند در مراسم تدفین حاضر شوند.

*لزوم برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه مردم از فساد و تبعض ها ناراحت هستند، گفت: مسئولان باید در این زمینه اقدام جدی داشته باشند.
وی گفت: مفسدان اقتصاد هنوز در جامعه میدان دار هستند و باید با آن ها برخورد قاطع صورت گیرد.
حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: قطار انقلاب به سرعت در حال حرکت است و در این مسیر، مگس هایی روی ریل نشسته اند و می گویند نمی گذاریم قطار به حرکت ادامه دهد.
وی افزود: کوپه های قطار انقلاب پر از مردم انقلابی و 22 بهمنی است و ما هرگز به کسانی که از این قطار پیاده شده اند، التماس نمی کنیم که دوباره سوار شوند، آنان که اشتباه کردند، باید استغفار و به خطاهای خود اقرار کنند.
امام جمعه بجنورد تاکید کرد: به هر قیمتی نمی توان خارج شدگان را به قطار انقلاب سوار کرد.
حجت الاسلام یعقوبی گفت: مردم ما با اشاره رهبر معظم انقلاب و لبیک به این سخن که مراسم 22 بهمن ماه امسال باشکوه تر برگزار می شود، به صحنه آمدند و حماسه آفریدند.
وی تصریح کرد: مردم ما با مشکلات اقتصادی، بیکاری و گرانی ها در جامعه روبه رو هستند اما غیرتمندانه به میدان آمدند تا از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب پاسداری کنند.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.