فرماندار شهرستان مرزی راز و جرگلان در حاشیه بهره برداری از این طرح ها به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ها 420 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
محمد زارعی، گازرسانی به روستاها با حدود 140 میلیارد ریال اعتبار را از مهم ترین پروژه ها اعلام کرد.
وی با اشاره به افتتاح 6 باب مدرسه با 39 میلیارد و 200 میلیون ریال افزود: پروژه های آبرسانی به روستاها نیز با 84 میلیارد و 101 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
زارعی با بیان اینکه توسعه کشاورزی یکی از رویکردهای اقتصادی در این شهرستان است اظهار کرد: همزمان با دهه فجر، در این شهرستان پروژه های کشاورزی با 19 میلیارد و 635 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
وی گفت: پروژه های دهیاری ها نیز به ارزش 21 میلیارد 580 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
فرماندار شهرستان راز و جرگلان تصریح کرد: بهسازی معابر و راه های شهری و روستایی با 77 میلیارد و 50 میلیون ریال و پروژهای برق رسانی با 22 میلیارد و 362 میلیون ریال از دیگر پروژه های مهم افتتاح شده در این شهرستان است.
شهرستان مرزی راز و جرگلان به عنوان ' تعاون شهر' در کشور انتخاب شده است و مسئولان در تلاش هستند تا با رونق و تقویت تعاونی ها در بخش های مختلف نوغانداری، زنبور داری و پرورش اسب ترکمن، توسعه این منطقه سرعت گیرد.
شهرستان 70 هزار نفری رازو جرگلان در 120 کیلومتری شمال غرب بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد که بخش عمده ساکنان آن را ترکمن های اهل سنت تشکیل می دهد.
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.