به گزارش ایرنا محمدرضا صالحی عصر جمعه در آیین بهره برداری از طرح های عمرانی و تولیدی شهرستان جاجرم به مناسبت دهه فجر بر ضرورت و اهمیت ورود بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در استان تاکید و بیان کرد: باید به بخش خصوصی توجه بیشتری شود.
استاندار خراسان شمالی گفت: باید مردم به صحنه بیایند تا با تجمیع سرمایه های خرد کارهای بزرگ صورت گیرد.

**رشد 94درصدی اعتبارت جاجرم در دولت تدبیرو امید
صالحی در بخش دیگری ازسخنانش با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیرو امید در شهرستان جاجرم افزود : میانگین اعتبارات سالانه این شهرستان در این دولت نسبت به گذشته 94درصد رشد داشته و به 160 میلیارد ریال رسیده است.
استاندار خراسان شمالی درمراسم افتتاح دفتر گمرک ریلی درمجتمع آلومینای جاجرم هم گفت: راه اندازی این گمرک در استان کار بزرگی است که با تلاش زیاد محقق شد و اثرات مثبت آن در توسعه منطقه بتدریج نمایان می شود.
فرماندار جاجرم هم از پایان گازرسانی و پیوستن این شهرستان به شهرهای سبز تا نوروز 97 خبر داد و افزود: با بهر برداری از فاز یک نیروگاه خورشیدی این خطه در نوروز97، جاجرم با انرژی های پاک سال جدید را آغاز می کند.
به گزارش ایرنا علی اکبر محبی با اشاره به پروژه 'ای آتی' جاجرم اظهار کرد: مرحله نخست نیروگاه خورشیدی این شهرستان نوروز 97 با 10 مگاوات برق تولیدی راه اندازی می شود.
وی با بیان اینکه طرح توسعه بیمارستان جاجرم در آستانه بهره برداری است افزود: با تکمیل گازرسانی به تمام روستاهای این شهرستان تا نوروز97، جاجرم به شهرستان سبز تبدیل می شود.
وی در بخشی دیگری از سخنانش با اشاره به اقدامات دولت در شهرستان جاجرم گفت: اعتبارات جاجرم در دولت تدبیر و امید در همه حوزه ها 2 تا 3 برابر افزایش یافته است .
وی افزود: تاکنون در این دولت 540میلیارد ریال در بخش کشاورزی، 450 میلیارد ریال در حوزه راهسازی و 210 میلیارد ریال اعتبار هم در بخش مقاوم سازی روستاها دراین شهرستان جذب شده است.
مرکز شهرستان جاجرم در 150کیلومتری بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد.
7189/ 6042 خبرنگار: بتول صارمی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.