به گزارش ایرنا حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: انقلاب اسلامی، کشور ایران را از اسارت و بردگی رها کرد و ریشه بندگی را خشکاند.
وی تصریح کرد: ملت ما در این چهار دهه تحریم ها و تهدیدها را تحمل کرد و این فشارها اثری بر اراده مردم ما نداشت.
وی با بیان اینکه ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد افزود: امام راحل عنایت الهی بود که زنجیرهای اسارت را از ملت ما باز کرد و ملت ما از ذلت و شرک رهایی یافت و مردم با بصیرت و هوشیار ما در همه صحنه ها حضور دارند و قدردان امام(ره) شهدا و جانبازان هستند
امام جمعه بجنورد اظهار کرد: پیش از انقلاب اسلامی، کشورهای جهان کمتر بر روی توانمندی ایران حساب باز می کردند اما اکنون اقتدار ما در عرصه های مختلف زبان زد شده و در علم و فناوری فضایی به جایگاه خوبی در جهان رسیده ایم.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در باره حضور داعش در افغانستان گفت: به فرموده رهبری، مستکبران، داعش را در افغانستان مستقر کرده اند تا توجهات را از اسرائیل به جنایت های داعش منحرف کنند و از طرفی می خواهند جایگاه خود را در خاورمیانه حفظ کنند.
وی خاطر نشان کرد: جبهه فاطمیون در کشور سوریه و عراق رشادت های فراوانی را نشان دادند و به طور قطع افغانستان نیز برای داعشی ها تبدیل به جهنم خواهد شد.
امام جمعه بجنورد با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب گفت: رهبری متذکر شدند که آمریکا و استکبار تلاش دارد تا انقلاب را از بین ببرد و اکنون نیز در تلاش است تا در منطقه حریم امن برای اسراییل ایجاد کند.
وی با بیان اینکه انقلاب دستاورد های زیادی داشته و این تلاش ها و دستاوردها قابل کتمان نیست افزود:خدمات زیادی به روستاها داده شده این در حالی است که پیش از انقلاب ساکنان روستاها از ابتدایی ترین امکانات بی بهره بودند.
امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: مشکلات و کمبودهایی در جامعه وجود دارد اما خدمات نظام قابل کتمان نیست.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.