به گزارش ایرنا امین رضا مرآتی سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح ها در حوزه گازرسانی، آب روستایی، برق رسانی، مدارس، راه روستایی و ... است.
وی گفت: از جمله طرح های افتتاحی مدرسه 6 کلاسه، طرح هادی روستای بیگان، گازرسانی به روستاهای محور سنجد، بهره برداری از راه ، محور چوکانلو-توپکانلو به طول 11.1 کیلومتر، بهره برداری از ساختمان اداره برق لوجلی، ساختمان پست بانک روستای کوسه ، بهره بردای از سونا و جکوزی استخر آزادی و تحویل 122مسکن روستایی در سطح شهرستان است.
مرآتی افزود: همچنین در طول دهه مبارک فجر برنامه های دیگری همچون نواخته شدن زنگ انقلاب، بازدید از خانواده های شهدای انقلاب، مسابقات ورزشی مختلف، پیاده روی بزرگ خانوادگی، نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی، عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری جشنواره غذاهای سنتی و محلی ، دیدار با جانبازان انقلاب، جشنواره ازدواج و خانواده و ... برگزار خواهد شد.
نماینده عالی دولت با اشاره به روند خوب و سریع احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر شیروان گفت: هم اکنون 25 کیلومتر از مجموع 170 کیلومتر کل شبکه انتقال فاضلاب شیروان انجام شده و روند پروژه همچنان در حال پیشرفت است.
مرآتی با اشاره به ایجاد فضای نشاط و امید در جامعه با حضور دولت تدبیر و امید افزود: متاسفانه بعضی افراد موفقیت‌های دولت طی چند وقت اخیر را نادیده می‌گیرند و تخریب و جو‌سازی بیهوده انجام می‌دهند، اما دولت با تلاش مداوم عزم خود را برای رشد و توسعه کشور گرفته است.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/6042
خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سید حسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.