عبدالله یوسفی یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این طرح ها از محل اعتبارات تملکی و تسهیلاتی است اظهار کرد: برای اجرای طرح های یاد شده 394 میلیارد و 144 میلیون ریال هزینه شده که با بهره برداری از آن ها برای 228 نفر و هم چنین هزار و 148 خانوار اشتغالزایی می شود.
وی طرح های مزبور را در زمینه آب و خاک، تولیدات دامی، تولیدات گیاهی و صنایع تبدیلی عنوان کرد و گفت: بیشترین طرح های بهره برداری در حوزه جهاد کشاورزی خراسان شمالی مربوط به آب و خاک است.
یوسفی افزود: از لحاظ تعداد پروژه ها، بیشترین طرح ها مربوط به شهرستان جاجرم با 17 طرح به مبلغ 22 میلیارد و 889 میلیون ریال و از لحاظ اعتبار بیشترین طرح ها مربوط به مانه ومسلقان با 12 پروزه به مبلغ 104 میلیارد و 143 میلیون ریال است.
رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی با اشاره به مهم ترین طرح های این حوزه در استان طی ایام دهه فجر امسال گفت: مهم ترین طرح ها کارخانه پنیر و سردخانه در فاروج می باشد که به احتمال زیاد با حضور یکی از مسئولان جهاد کشاورزی کشوری به بهره برداری خواهد رسید.
سالانه در استان خراسان شمالی بیش از یک میلیون و 300 تا یک میلیون و 500 هزار تن انواع محصول باغی، زراعی و دامی تولید می شود.
7186/6042
خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سید حسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.