غلامحسین ساقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در مدت مشابه سال گذشته یکهزار و 993 فقره شمارشگر خراب مشترکان آب این شرکت تعویض شده بود.
وی افزود: در 10 ماهه امسال سه هزار و 144 فقره شمارشگر خراب آب در شهرستان بجنورد، 996 فقره در شهرستان شیروان، 760 فقره در شهرستان اسفراین، 449 فقره درشهرستان جاجرم، 339 فقره در شهرستان مانه و سملقان، 170 فقره در شهرستان فاروج، 366 فقره درشهرستان گرمه و 70 فقره در شهرستان راز و جرگلان تعویض شده است.
ساقی خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح، حدود هفت میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی تصریح کرد: شمار شمارشگرهای خراب آب در حال افزایش است و تعویض آن نیز کاری دائمی و مستمر است و اکنون 2 هزار و 861 شمارشگر مشترکان خراب است که با توجه به اعتبارات و برنامه ریزی های انجام شده در حال تعویض است.

* نصب 5 فقره شیر فشار شکن آب
ساقی در بخش دیگر سخنان خود از نصب پنج فقره شیر فشار شکن آب در طی امسال خبر داد و گفت: برای این طرح 600 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی افزود: هدف از این طرح یکسان کردن فشار آب در تمام مناطق شهری، جلوگیری از ترکیدگی لوله ها در مناطقی که بیشترین فشار آب را دارد و جلوگیری از هدر رفت آب است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: امسال در نقاط شهری بجنورد 2 فقره، در راز و جرگلان 2 فقره و در شهر آشخانه یک فقره شیر فشار شکن نصب شده است.
شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی 193 هزار و 714 مشترک آب و 55 هزار و 889 مشترک فاضلاب دارد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.