به گزارش ایرنا سردار علیرضا مظاهری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان بجنورد، اکیپی از ماموران پلیس آگاهی استان موضوع را با جدیت در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: مأموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری پنج نفر از اعضای یک باند حرفه ای که در زمینه سرقت فعالیت داشتند، شدند.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات بعمل آمده به 20 فقره سرقت اعتراف کردند، بیان داشت: سرقت از اماکن خصوصی، اماکن دولتی، کابل، طیور، قطعات خوردو، موتورسیکلت و سایر از جمله این سرقت ها بود.
سردار مظاهری با اشاره به اینکه تعدادی از اموال مسروقه کشف شده به مالباختگان تحویل داده شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات امنیتی منزل، خودرو و محل کسب خود را به تجهیزات امنیتی مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

*دستگیری ماموران قلابی در اسفراین
خبر دیگری حاکی است 2 فرد کلاهبردار که خود را مامور امنیتی و دولتی معرفی کرده بودند در اسفراین دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی اسفراین گفت: با اعلام یک مورد شکایت توسط یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط دو شخص که خود را مامور امنیتی و دولتی معرفی کرده بودند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ جاوید مهری افزود: ماموران با مشاهده اظهارات شاکی پرونده موفق شدند خودروی این متهمان را که در سطح شهرستان در حال تردد بود را شناسایی و توقیف کنند.
وی اظهار کرد: با توقیف این خودرو یکی از کلاهبرداران دستگیر و در نتیجه با شناسایی محل اختفای آنان و در یک عملیات غافلگیرانه همدست وی دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال گردید.
وی گفت: در بازجویی های صورت گرفته از این افراد مشخص شد این 2 فرد با معرفی خود به عنوان مامور امنیتی و دولتی و تهدید افراد اقدام به کلاهبرداری از آنان می‌کردند.
فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه متهمان برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند افزود: شهروندان هیچگاه فریب اینگونه افراد را نخورند و در مواجهه با چنین مواردی قبل از انجام هرکاری کارت شناسایی مامور را درخواست و در صورت نداشتن مدارک شناسایی، مراتب را سریعا از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.