به گزارش ایرنا حجت الاسلام پرویز ولی زاده در دیدار با خانواده آزاده احمد عوض پور در شیروان با بیان اینکه امنیت کشور را مرهون شهدا و جانبازان و ایثارگران هستیم، اظهار کرد: اگر امروز کشور جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهدیدات داخلی و خارجی سرافرازانه ایستادگی می‌کند، به دلیل راهی است که شهدا و جانبازان بازکرده و پیشرفته‌اند.
وی گفت: مردم کشور باید قدردان ایثار و فداکاری‌های شهدا و جانبازان و خانواده‌های آن‌ها باشند زیرا که اگر شهدا نبودند جمهوری اسلامی و انقلاب حفظ نمی‌شد و کشور وضعیت آرامش اکنون را نداشت.
وی با اشاره به رشادت‌های شهدا و جانبازان گفت: شهدا و جانبازان جان خود را درراه اسلام و انقلاب فدا کردند و قطعاً اجری بی‌پایان نزد خدا خواهند داشت.
ولی زاده همچنین در بازید از گلزار شهدای شیروان در امام زاده حمزه رضا(ع) شهر زیارت شیروان افزود: در برنامه ششم توسعه بحث ساماندهی گلزار شهدا پیش بینی شده است که در دولت تدبیر و امید در جلسات شورای فرهنگ به این موضوع تاکید بسیار شده است.
مشاور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری گفت: هم اکنون در اکثر شهرها ساماندهی گلزار شهدا شروع شده است.
مشاور ومسئول هماهنگی امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی با خانواده آزاده احمد عوض پور، جانباز گلی، شهید رعنایی و شهید حسینی دیدار کردند.
شهرستان شیروان با 157 هزار جمعیت در دوران دفاع مقدس 636 شهید و هزار و 500 جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون 107 آزاده دارد.
7186/ 6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.