به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد: از مجموع این میزان سه کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع کراک و 10 کیلوگرم تریاک بوده است.
وی با بیان اینکه این مواد صنعتی در عملیات مشترک با ماموران انتظامی شهرستان قوچان کشف شد افزود: این مواد مخدر در حال انتقال به استان کشف و ضبط شد.
وی اظهار کرد: ماموران در این عملیات به دو دستگاه خودروی سواری مشکوک و آنان را متوقف کردند که در بازرسی از این خودروها مقدار سه کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع کراک (هروئین فشرده ) کشف شد.
سردار مظاهری بیان کرد: ماموران موفق شدند در این عملیات یک دستگاه خودروی سواری زانتیا و یک دستگاه خودروی سواری پراید و سه دستگاه تلفن همراه از متهمان کشف و توقیف کنند و سه نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.
وی از کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران موفق به شناسائی فرد مورد نظر شدند و در اقدامی غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهم مقدار 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد گفت: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی طی نیمه نخست امسال یک تن و 334 کیلوگرم و 235 گرم مواد مخدر در استان کشف شده که یک کیلوگرم و 419 گرم از این میزان، مواد مخدر صنعتی بوده است.
سردار علیرضا مظاهری گفته بود: در این مدت اولویت کار ما مبارزه با عناصر اصلی توزیع مواد مخدر است و در این مدت 214 مورد طرح پاکسازی مناطق آلوده در استان اجرایی شده است.
سردار مظاهری تصریح کرد: امسال 17 مورد طرح ارتقای امنیت اجتماعی و 123 مورد طرح مبارزه با مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان اجرایی شده است.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.