به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، علی اصغر اسدی در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اظهارکرد: از این تعداد یک هزار و 310 مورد اسناد مالکیت در حوزه روستاها و 723 فقره در حوزه شهرهای زیر 25 هزار نفرصادر وبه مالکین تحویل شده است که این تعداد با توجه به رشد جمعیتی روستا مناسب به نظر نمی رسد و نیاز به فعالیت بیشتری دارد.
وی گفت: پیشنهاد می شود، برای تسریع در امور صدور اسناد، نشست مشترک مدیران استانی وشهرستانی دو دستگاه برگزار و مشکلات وراهکارها برای تسریع درامور مورد بررسی قرار گیرد.
اسدی اضافه کرد: اقدامات به عمل آمده و نگاهی که دولت برای حضور روستاییان درمنطقه و توسعه روستا داشته، گام بسیار موثری برداشته شده که امید است ماهم بتوانیم با تعامل اقدامات را به منصه ظهور بگذاریم.
وی ادامه داد: این قانون فرصت بسیار مناسبی است درجهت سند دارنمودن ساختمان های فاقد سند رسمی که فرمانداری ها ،بخشداری ها وشورای اسلامی شهر و روستا می توانند با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مناسب از مزایای این قانونها درجهت رفاه حال مردم بهر مندی لازم را برده به دلیل اینکه دولت با هزینه کرد دراین بخش ها کمک شایانی به مردم درجهت تثبیت مالکیت وسنددارنمودن منازل مسکونی کرده است.
وی با برشمردن مزایای قانون ساماندهی تولید و عرضه مسکن اظهارکرد: روستاها باید تقویت شود تا با ایجاد امکانات، به توسعه روستاها کمک شود و نقش دهیاری ها و بخشداری ها در آگاهی دادن می تواند در کمک به بنیاد مسکن و تثبیت مالکیت و سندار نمودن اراضی روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفرموثرباشد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.