مهدی مودی سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این مسابقه به مناسبت دهه فجر، 16 بهمن ماه در سطح استان برگزار می شود اظهار کرد: مسابقه فوق بین 2 هزار و 500 سوادآموز دوره انتقال برگزار خواهد شد.
وی گفت: مسابقه 'داستان یک زندگی' به صورت حوزه ای است که کتابی از انتشارات سازمان نهضت سوادآموزی تحویل داده می شود تا سوادآموزان در مسابقه شرکت کنند که با توجه به شعار سال، 2 هزار و 500 مخاطب برای آن پیش بینی کرده ایم.
مودی ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تقویت خودباوری مردم و اعتماد به نفس برای تولید و اشتغال و حمایت از مصرف کالاهای داخلی از جمله اهداف برگزاری این مسابقه در بین سوادآموزان دوره انتقال خراسان شمالی است.
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با بیان اینکه این آزمون به صورت کتبی برگزار خواهد شد گفت: سرانه اجرای این کار برای هر فرد 35 هزار ریال است که از هر شهرستان سه نفر برتر می شوند و در مجموع کل از 27 نفر در سطح استان تجلیل به عمل خواهد آمد.
به گفته مودی براساس نتایج سرشماری سال 95 در گروه سنی 49-10 سال، 508 هزار و 946 نفر از جمعیت این استان معادل 92.85 درصد باسواد هستند.
7186/ 6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.