معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی در گفت و گو با ایرنا از واگذاری مجتمع‌ فرهنگی و هنری تیتکانلو به بخش خصوصی خبر داد.
و گفت: در راستای برون‌سپاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری، فراخوان واگذاری مجتمع‌ فرهنگی تیتکانلو به بخش خصوصی در استان هفته گذشته براساس قیمت تعیین شده از سوی کارشناس رسمی دادگستری منتشر شد.
علی اکبر طهماسبی ادامه داد: همه افراد حقیقی و حقوقی غیر دولتی دارای صلاحیت فنی و اخلاقی و دارای مجوز فعالیت از مراجع قانونی می توانند از این فرصت استفاده کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل خاطرنشان کرد: واگذاری مجتمع های فرهنگی هنری به منظور برون سپاری، کاهش تصدی گری، بهبود ارائه خدمت به اصحاب فرهنگ و هنر و جلب مشارکت بخش غیر دولتی و مصالح عامه از طریق فراخوان و آگهی، با رعایت قوانین فرا دستی و به استناد ماده ٢٤ قانون مدیریت خدمات کشوری صورت می پذیرد.
وی افزود: تاکنون برای این مجتمع 2 متقاضی درخواست داده اند و امیدواریم همه متقاضیان تا زمان تعیین شده درخواست هایشان را ارائه کنند.
مجتمع فرهنگی تیتکانلو که در سال 95 به بهره برداری رسید هنوز فعالیت خود را آغاز نکرده پیش از این، این فضا به مدت شش ماه به کانون فرهنگی و هنری حضرت علی اکبر (ع) فاروج واگذار شده بود که توام با فعالیت های پرر نگی نبود و بعد از مدت تعیین شده، باز پس گرفته شد.
7187/ 6042 خبرنگار: مرضیه مهربان** انتشار: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.