مهدی مودی دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه هم اکنون این مسابقه سه سال است در بین سوادآموزان این استان برگزار می شود اظهار کرد: مسابقه انشانویسی پرسش مهر ریاست جمهوری در 250 کلاس درس خراسان شمالی برگزار شد.
وی تقویت روحیه مشارکت جویی، ارتقای آگاهی سوادآموزان نسبت به بهبود و ترویج رفتارهای مثبت در خانواده و جامعه و تقویت رفتار و اخلاق سازنده برای ارتباط موثر با افراد جامعه را از جمله اهداف برگزاری مسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری در بین سوادآموزان عنوان کرد.
مودی با بیان اینکه این مسابقه در قالب انشانویسی برای 4 موضوع انتخابی است افزود: چگونه فرزندانی خوش اخلاق، باادب و صبور تربیت کنیم؟ چه راهایی برای بالابردن تحمل خود در برابر نظر دیگران در خانواده، مدرسه و جامعه پیشنهاد می کنید؟ چگونه فرهنگ احترام به دیگران را در خانواده، مدرسه و جامعه رواج دهیم؟ و بیان خاطره و تجربه در مورد اهمیت تحمل نظر دیگران و احترام به آنان از موضوعات
مسابقه است.
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: در اجرای این مسابقه شهرستان ها 10 درصد نوشته های برتر را به استان ارسال می کنند که هر شهرستان 2 درصد و استان 10 نفر برتر معرفی خواهند شد.
مودی افزود: سرانه اجرای مسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری برای هر فرد 12 هزار و 800 ریال است.
به گفته معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی براساس نتایج سرشماری سال 95 در گروه سنی 49-10 سال، 508 هزار و 946 نفر از جمعیت این استان معادل 92.85 درصد باسواد هستند.
7186/6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.