به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد اظهار کرد: دیانت و سیاست در جامعه اسلامی در کنار هم است و دانشگاه باید دانشجوی متدین تربیت کند و خروجی فعالیت های حوزه علمیه نیز باید تربیت طلبه ها و کارشناسان آگاه باشد.
امام جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات اخیر ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: عده ای در دنیا، عهدنامه ای را امضا می کنند اما بدان پایبند نیستند اما به فرموده پیامبر اسلام این افراد در همین دنیا به ذلت گرفتار می شوند.
وی افزود: استکبار در یک برهه از زمان داعش را ایجاد کرد و اکنون نیز قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرده است، این استکبار به هر چیزی چنگ می زند که فتنه ایجاد کند و این نشانه ضعف او و نشانه قدرت جبهه بزرگ مقاومت اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه به گفته رهبر معظم انقلاب، اسرائیل نابود شدنی است و فلسطین بی شک آزاد می شود گفت: کدخدایی آمریکا پایان یافته و امروز مردم دنیا بیدار شده و فهمیده اند که ترامپ حرف نابخردانه می زند و این نشانه این است که هیمنه استکبار افول کرده و کدخدایی بی خدایان نادوام است.
حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: در دنیا موجی علیه ترامپ ایجاد شده است و حتی دوستان ترامپ نیز او را مذمت می کنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی روز راهداری و حمل و نقل را نیز به فعالان این عرصه تبریک و از زحمات آنان قدردانی کرد.
حجت الاسلام یعقوبی به روند بازسازی مناطق زلزله زده استان اشاره کرد و گفت: اقدامات خوبی برای بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله 23 اردیبهشت ماه امسال انجام شده است اما اکنون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یک تنه دارد کارها را پیش می برد.
وی افزود: از استاندار انتظار می رود تا دستور دهد تا دستگاه های مختلف بسیجی وار به بازسازی مناطق آسیب دیده کمک کنند و به آن شتاب بخشند.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشار: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.