به گزارش ایرنا محمدرضا صالحی روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری این استان از رسانه ها خواست تا در این خصوص عدالت را رعایت کنند و گفت: این استان در بحث تلفات جاده ای در انتهای جدول وزرات راه و شهرسازی جزو پنج استان آخر کشور است.
وی با بیان اینکه روزنامه ها و خبرنگاران از جاده خراسان شمالی به عنوان جاده مرگ یاد می کننند افزود: باید با اطلاع رسانی فرهنگ رانندگی را بالا ببریم و جاده ها را نیز چهار بانده کنیم اما در خصوص تصادفات و کشته ها نباید بزرگ نمایی کنیم.
استاندار خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنانش گفت: همه زلزله زده ها در این استان اسکان داده شدند، حتی برای زلزله زده ها خانه اجاره کرده ایم تا در فصل سرما زیر چادر نمانند.
صالحی افزود: تاکنون یک هزار و 100 واحد مسکونی تکمیل و تحویل زلزله زده ها شده است و هم اکنون حتی یک نفر نیز در زیر چادر بسر نمی برد در این خصوص نیز رسانه ها عدالت داشته باشند.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: رهبران، داوران و قاضیان جامعه باید از هوای نفس به دور باشند، هواپرستی با انحراف مساوی است، در قرآن به خطراتی که بعد از این ایجاد می شود اشاره شده است که انحراف از اه خدا یکی از آن خطرات است.
وی گفت: انحراف از خدا و فراموش کردن حساب روز قیامت به دنبال هوای نفس ایجاد می شود.
در آئین از زحمات حجت الاسلام نور الله قدرتی قدردانی و اسدالله جعفری رئیس کل دادگستری خراسان شمالی شد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.