حجت الاسلام ناصر هدایتی روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کودک نخبه بجنوردی آموزش زبان انگلیسی و حفظ قرآن را از 2 سال پیش آغاز کرده است.
وی افزود: این کودک ظرفیت و سرمایه برای استان است و درصورتی که مورد حمایت قرار گیرد، می توان شاهد شکوفایی این نوع استعدادها بود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد افزود: راحیل سهرابی نویسنده نیز است و انتشار یک مجموعه کتاب در حوزه کودک با شخصیت داستانی 'راحیل سهرابی'، کلید خورده است.
پدر راحیل نیز در گفت و گو با ایرنا، تامین مربی زبان انگلیسی را از دغدغه های مهم عنوان کرد و گفت: هزینه های تامین مربی بسیار بالا است و در این باره از مسئولان درخواست می شود تا برای شکوفایی استعدادهای راحیل ما را حمایت کنند.
فرج الله سهرابی اظهار کرد: البته حمایت از راحیل ها و کودکان نخبه، درخواست خانواده های آنان است و در این استان کودکان نخبه زیادی هستند که باید پرورش داده شوند.
راحیل سهرابی کودک نخبه بجنوردی تاکنون با بسیاری از شخصیت های کشوری از جمله برخی از وزرا، معاونین وزرا، علما، مسئولان استانی و مدیران کل دستگاه های اجرایی خراسان شمالی دیدار داشته است.
چندی پیش نیز محمدرضا صالحی، استاندار خراسان شمالی از راحیل سهرابی به عنوان نخبه قرآنی و حافظ جزء 30 قرآن کریم به زبان انگلیسی، در حاشیه نشست با دختران نخبه و فرهیخته استان تجلیل کرد.
همچنین شهریور ماه امسال؛ شبکه 2 صدا و سیما مستندی از زندگی راحیل سهرابی را بر روی آنتن برد که این مستند از شبکه اترک نیز پخش شده است.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.