بهزاد رمضانی فرخانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: هم اکنون هتلینگ بخش زنان این بیمارستان به پایان رسیده و تحویل این بخش نیز داده شده است و اکنون هتلینگ بخش اطفال آغاز شده است، بخش اطفال در یک بخش دیگر به صورت موقت برقرار است.
وی با بیان اینکه تاکنون هفت میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هتلکینگ در این بیمارستان هزینه شده است گفت: بخش اطفال این بیمارستان به صورت اساسی تغییر خواهد یافت و بعد از این بخش نیز بخش های جراحی و داخلی هتلینگ خواهند شد و همچنین برنامه راه اندازی سی سی یو ، اورژانش و آی سی یو را نیز داریم.
وی اظهار کرد: با تحویل بودجه به موقع امسال هتلینگ بیمارستان در بخش های مختلف اجرایی خواهد شد.
رئیس بیمارستان ثامن الائمه (ع) تامین اجتماعی بجنورد در بخش دیگری از سخنانش از راه اندازی سیستم ارجاع نیز خبر داد و گفت: برای نوبت دهی این بیمارستان شماره چهار رقمی 3130 را خریداری و راه اندازی کرده ایم که شامل 20 خط همزمان برای نوبت دهی است.
رمضانی فرخانی افزود: هم اکنون نوبت دهی اینترنتی و از طریق پیامک نیز داریم و برای بیماران بد حال و اورژانسی نیز به صورت حضوری انجام می شود.
وی بر ترویج فرهنگ نوبت دهی به صورت اینترنتی و پیامکی تاکید کرد و افزود: سیستم ارجاع نوبت دهی در بیمارستان فعال است و در صورت تایید پزشک عمومی بدون نوبت دهی بیماران در سرویس تخصص پذیرش خواهند شد.
رئیس بیمارستان ثامن الائمه (ع) تامین اجتماعی بجنورد از مراجعه کننده ها خواست تنها در صورت بد حال و اورژانسی بودن به اورژانس مراجعه کنند و گفت: مابقی بیماران می توانند در ساعات روز به درمانگاه های دولتی و در ساعات شب به درمانگاه های خصوصی و یا مطب ها مراجعه کنند.
بیمارستان ثامن الائمه (ع) تامین اجتماعی بجنورد دارای وسعتی در حدود 8.5 هکتار و با زیر بنای حدود ١٢ هزار متر مربع در قسمت جنوبی شهرستان بجنورد واقع شده است.
بیمارستان در ٢٥ تیر ماه ١٣٧٥با ٩٨ تخت ثابت به عنوان تنها بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی در شهرستان بجنورد افتتاح و هم اکنون با ١٠٤ تخت فعالیت می کند، این بیمارستان موفق به استقرار سیستم اعتبار بخشی و مدیریت کیفیت ISO٩٠٠١:٢٠٠٨ شده است.
جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در خراسان شمالی شامل 112 هزار نفر بیمه شده و بیش از 13 هزار نفر مستمری بگیر است که با در نظر گرفتن افراد خانواده بیمه شدگان، جمعیت تحت پوشش این سازمان برای خدمات درمانی به بیش از 330 هزار نفر می رسد.
خراسان شمالی 864 هزار نفر جمعیت دارد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.