روح الله براتیان روز جمعه اظهار کرد: شهروندان از خدمات رسانی ناوگان اتوبوسی رضایت ندارند و البته شهرداری نیز توان مالی برای ارتقای خدمات را ندارد.
وی افزود: تامین هر دستگاه اتوبوس دست کم پنج میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
وی گفت: اکنون وضعیت مالی سازمان اتوبوسرانی بسیار نامناسب است و پرداخت حقوق رانندگان سه ماه به تعویق افتاده است و در این شرایط امکان سرمایه گذاری و تامین ناوگان جدید وجود ندارد.
شهردار بجنورد، واگذاری خدمات سازمان اتوبوسرانی به بخش خصوصی را راهکارهای برون رفت از مشکل مالی اتوبوسرانی عنوان کرد و گفت: به یقین بخش خصوصی بهتر می تواند رضایت شهروندان را تامین کند.
وی گفت: تلاش داریم تا بخش خصوصی طی بازه زمانی بلند مدت وارد عرصه شود و نسبت به تامین و تجهیز ناوگان اقدام کند.
براتیان در بخش دیگر سخنان خود تامین پارکینگ را از مشکلات شهروندان در بجنورد عنوان کرد و افزود: استفاده از زمین های رها شده یکی از راهکارها در این باره است.
وی افزود: شهرداری نیز تلاش دارد تا در مکان هایی که زمین وجود دارد، برای تامین پارکینگ اقدام شود.
وی با بیان اینکه طی دیروز پارکینگ شهروند واقع در خیابان نامجو با الحاق زمین مجاور توسعه یافت اظهار کرد: اکنون زیرسازی ها برای الحاق این زمین انجام شده است و وسعت پارکینگ شهروند که یکهزار و 300 مترمربع بود به چهارهزار و 200 مترمربع افزایش خواهد یافت.
شهردار بجنورد به بازگشایی امتداد خیابان شهید علیزاده در بافت فرسوده شهری اشاره کرد گفت: با این بازگشایی خیابان 16 متری در امتداد خیابان شهید علیزاده انجام می شود و با بازگشایی آن ترافیک خیابان پورآدینه به منصورحصاری منتقل می شود.
وی با اشاره به بازگشایی امتداد خیابان آیت الله بجنوردی به سمت غرب گفت: بازگشایی این محور غرب به طول 600 متر در حال انجام است.
شهردار بجنورد افزود: ساخت خیابان 42 متری آیت الله بجنوردی در دور اول مدیریت شهردار براتیان آغاز و بخشی از آن نیز انجام شد که با ساخت این خیابان راه های ارتباطی شرق و غرب شهر به هم متصل می شود.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.