به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی، حسن دهقانی مقدم اظهارکرد: در پی وقوع حادثه ناگوار زلزله در مناطق غرب کشور بسیجیان و کارکنان مخابرات استان برای ابراز همدردی با آسیب دیدگان به طور خودجوش اقدام به جمع آوری کمک برای هموطنان در مناطق زلزله زده کردند.
وی درباره نحوه جمع آوری کمک برای مناطق زلزله زده افزود: با توجه به درخواستهای کارکنان نوع دوست این مجموعه به منظور ارسال هدایا و وسایل و تجهیزات کمکی برای مردم مناطق زلزله زده در استانهای غربی با هماهنگی صورت گرفته این کمک ها بیشتر به صورت کمکهای نقدی و کسر از حقوق همکار ان جمع آوری شد .
دهقانی مقدم افزود: تمرکز اصلی این مجموعه در جمع آوری کمک های نقدی بوده تا ضمن حفظ کرامت انسانی، براساس نیازهای مردم آسیب دیده اقلام مورد نیاز از جمله پتو و لباس گرم تهیه و به مناطق حادثه دیده ارسال شود.
وی ضمن قدردانی از نوع دوستی کارکنان این مجموعه میزان کمک‌های نقدی اهدایی کارکنان را بالغ بر 100 میلیون ریال به همراه مقادیری کمکهای غیر نقدی از جمله پتو، لباس گرم ،کنسروجات و ... اعلام کرد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به هماهنگی بعمل آمده با همکاران مجموعه مخابرات استان کرمانشاه با مبالغ اهدائی نقدی همکاران خراسان شمالی، تعداد 300 تخته پتو تهیه شده به همراه مقادیری از سایر کمکهای غیر نقدی کارکنان جمع آوری و به استان مذکور ارسال شد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.