به گزارش ایرنا، کوروش بهادری عصر روز شنبه در نشست خبری اظهار کرد: در این نشست ها با حضور استاندار و روسای هیات های ورزشی به مشکلات رسیدگی می شود.

*تعیین تکلیف هیات های غیرفعال
بهادری در باره برنامه های خود در سمت مدیرکلی گفت: تعیین تکلیف هیات های غیرفعال یکی از برنامه هایی است که در دستور کار قرار دارد.
وی تصریح کرد: در این باره هیات های ورزشی در سه گروه، بر اساس اولویت ها مورد بررسی قرار می گیرد و کارآمدی آنان رصد می شود.
وی با بیان اینکه برگزاری مجامع سالانه نیز باید در دستور کار جدی هیات های ورزشی باشد گفت: یکی از مشکلات این است که مجامع سالانه برگزار نمی شود و از این رو نه چالش ها شناسایی می شود و نه عملکردی گزارش می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: به یقین هیات های کم کاری که نتوانند از عملکرد خود دفاع کنند و کارکرد قابل قبولی نداشته باشند در برنامه تغییرات قرار می گیرند.

*لزوم تکلیف برای اسپانسر شدن صنایع
بهادری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در جذب اسپانسر ورزشی در این استان ضعیف عمل شده است و نتوانسته ایم اسپانسر ها را در حمایت از ورزش خفظ کنیم گفت: یکی از درخواست های ما این است که استاندار در این باره برای صنایع تکلیف معین کند.
وی تصریح کرد: استاندار از مدیران و صاحبان صنایع بخواهد و برای آنان تکلیف کند که از ورزش حمایت کنند.

*سرانه 0.49 مترمربعی ورزش استان
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: اکنون سرانه ورزشی در این استان 0.49 مترمربع است که این رقم در میانگین کشوری بیش از یک مترمربع است.
45 هیات ورزشی در خراسان شمالی وجود دارد که از این تعداد 35 تا 40 هیات ورزشی فعال هستند.
6042 انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.