به گزارش ایرنا مهرداد ابراهیمی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی با بیان اینکه آموزش و پرورش با ورزش عجین شده است گفت: باید استعداد های درخشان در زمینه های مختلف در مدارس و دانشگاه ها را شناسایی کنیم.
وی گفت: شناسایی استعدادهای ورزشی در مدارس بدین خاطر است که انجام این مهم در بحث ورزش حرفه ای بسیار تاثیرگذار است.
وی در ادامه بر اهمیت ورزش در حوزه بانوان تاکید کرد و گفت: زنان و مردان باید از فضاها و مجموعه های ورزشی به صورت برابر بهره مند شوند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: باید در بحث استفاده از مکان های ورزشی و همچنین ساعات درنظر گرفته شده برای فعالیت بانوان عدالت رعایت شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش بر حرفه ای شدن ورزش تاکید کرد و افزود: باید با برنامه ریزی های مناسب و تخصیص اعتبارات مورد نیاز در این راستا گام برداریم تا در ورزش حرفه ای در سطح کشور حرفی برای گفتن داشته باشیم.
دکتر ابراهیمی گفت: سرمایه اجتماعی جامعه بر پایه مشارکت و ارتباطات شکل گرفته و مشارکت نیز در ورزش نمود عینی پیدا کرده است.
وی بر ایجاد فضای نشاط در جامعه تاکید کرد و افزود: برنامه های ورزشی باید ایجاد فضای شاد خواهند شد و همچین امید به زندگی را ارتقا می دهد که باید به این مهم توجه جدی داشته باشیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان خواست تا نگاه تعادل به شهرستان ها داشته باشند و اختصاص بودجه و سرانه براساس جمعیت با نگاه عدالت محور باشد.
در این آیین از خسرو منعمی قدردانی و کوروش بهادری به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان خراسان شمالی معرفی شد.
3007/ 6042/ خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشاردهنده:سید حسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.