به گزارش ایرنا، دکتر مهرداد ابراهیمی روز شنبه در نشست شورای اداری که با محوریت آیین تودیع و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد، افزود: در بحث علوم سیاسی رعایت اعتدال در دستور کار است که از همه ظرفیت ها باید بهره ببریم.
وی با بیان اینکه رای دوباره ملت به دکتر روحانی به معنای تقویت روند تغییرات است، گفت: به کمک مقام عالی دولت در استان تغییرات لازم را انجام خواهیم داد.
وی با بیان اینکه جوان گرایی و شایسته سالاری و اعتدال گرایی در انتصابات نیز در دستور کار است افزود: استانداری شرکت سهامی نیست که کسی به دنبال سهم خود باشد ، اصل بر شایسته سالاری است.
ابراهیمی با بیان اینکه برای توسعه شهرستان نگاه یکسانی خواهیم داشت، اظهار کرد : در راستای توسعه متوازن تلاش خواهیم کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به مدیران کل دستگاه های این استان گفت: آنان برنامه های یکساله خود را آماده کنند و همچنین برنامه چهار ساله را نیز هرچه سریعتر آماده و تحویل استانداری دهند تا اصلاحات و تغییرات انجام شود.
دکتر مهرداد ابراهیمی هفته گذشته با حکم وزیر کشور به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی منصوب شد.
ابراهیمی از نیروهای با سابقه در وزارت کشور است و دارای تجربیات و تحصیلات مرتبط با این مسئولیت دارد و پیش از این، مشاور عالی استاندار و مدیرکل حوزه ریاست استانداری خراسان شمالی بود.
وی دانش آموخته رشته های تخصصی علوم سیاسی و حقوق بین الملل و پژوهشگر و مدرس نمونه دانشگاه هااست.
رئیس اداره سیاسی- انتظامی فرمانداری، بخشدار بابل کنار، مشاور و مدیر دفتر معاونت سیاسی امنیتی، مشاور و رئیس دفتر استاندار مازندران، رئیس گروه امنیتی شورای تامین استان، معاون اداره کل امنیتی انتظامی استانداری مازندران، فرماندار شهرستان بندری فریدونکنار، مدیر کل سیاسی - انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران از سمتهای وی بوده است.
محمدتقی ایرانی از مهر پارسال عهده دار این سمت بوده است.
خراسان شمالی با 863 هزار نفر جمعیت سال 1383 به استان ارتقا یافت.
3007/ 6042/ خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشار دهنده: سید حسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.