به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، بابک سلحشورافزود: کارشناسان پزشکی قانونی، بر اساس کتب مرجع موجود در پزشکی قانونی و تجربه و آموزش های لازم در این خصوص، در اکثر مواقع صدمات ساختگی را تشخیص داده و به مرجع قضایی اعلام می‌دارند تا اقدامات لازم در این خصوص انجام پذیرد.
وی خاطرناشان کرد: از مجموع هشت هزار و 749 معاینه انجام شده تا پایان مرداد، مدعیان نزاع و تصادف، همچنان، بیشترین تعداد را به خود اختصاص می‌دهند.
سلحشور گفت: در اردیبهشت ماه امسال 335 نفر مدعی مصدوم تصادفات گزارش شده که کمترین آمار را به خود اختصاص داده و مرداد ماه با 437 نفر بیشترین آمار مدعیان مصدومیت را داشته اند.
مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی افزود: بررسی آمار مدعیان مصدومیت در تصادف تا پایان مرداد نشان می‌دهد، روزانه 13 نفر مصدوم تصادفات در مراکز پزشکی قانونی معاینه شده‌اند.
وی تصریح کرد: بجنورد با 933 نفر بیشترین تعداد افراد معاینه شده را داشته است.
سلحشور افزود: از یک هزار و 995 نفر مدعی مصدومیت در تصادفات، یک هزار و 406 نفر مرد و 589 نفر زن بوده‌اند.
وی در بخش دیگر سخنان خود در باره اقدامات انجام شده در پنج ماهه امسال اظهار کرد: در این مدت کمیسیون‌های برگزار شده 64 مورد، آزمایشات انجام شده هزار و 383 مورد، معاینات هشت هزار و 749 مورد و تعداد اجساد ارجاعی معاینه شده 274 مورد به ثبت رسیده است.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.