سیدامید علوی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: الکساندر مدوید، هم دوره ای و حریف جهان پهلوان تختی است و در یکی از رقابت ها که جهان پهلوان تختی و الکساندر مدوید مقابل هم قرار گرفتند، دست راست مدوید آسیب دیده بود و جهان پهلوان تختی نیز از دست راست خود در این رقابت استفاده نکرد.
رئیس هیات کشتی خراسان شمالی که تیم آزادکاران کشور در بلاروس را سرپستی می کند افزود: کمیل قاسمی به نمایندگی از فدراسیون کشتی ایران به مناسبت تولد هم دوره جهان پهلوان تختی، بازوبند پهلوانی به وی هدیه داد.
وی با بیان اینکه رقابت های بین المللی کشتی جام الکساندر مدوید در 25 و 26 شهریور ماه در شهر مینسک کشور بلاروس برگزار می شود خاطرنشان کرد: تیم ایران با کسب دو مدال طلا توسط حمید الاهیان و اشکان مردانی و یک مقام پنجمی توسط رسول صحرایی به مقام قهرمانی دست یافت.
وی افزود: حمید الهیان و اشکان مردانی در وزن 70 و 100+ کیلوگرم در رقابت های بین المللی کشتی پهلوانی جام الکساندر مدوید بلاروس حضور یافته اند.
علوی زاده، رئیس هیات کشتی خراسان شمالی از طرف فدراسیون کشتی به عنوان سرپرست تیم ملی کشتی آزاد کشور در مسابقات جام الکساندر مدوید بلاروس انتخاب شده است.
مهدی قاسمی جو، به عنوان مربی، حمیدرضا فرسیابی داور و سید امید علوی زاده سرپرست تیم اعزامی ایران به این رقابت های بین المللی به اعزام می شوند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.