به گزارش ایرنا علی خاکی پنجشنبه به خبرنگار ایرنا در بجنورد گفت: باید اقدامات پیشگیرانه انجام دهیم، حراست ها بیشتر نگاه تربیتی و تذکری داشته باشند.
وی با بیان اینکه با نگاه مچ گیرانه مقابله کنیم افزود: حراست ها مچ گیری نمی کنند بلکه با نگاه تربیتی سعی در اصلاح افراد هستند و از آنان می خواهند که در راستای تحقق اهداف اداره، کشور و نظام تلاش داشته باشند و مشکلات، عیب های خود را برطرف کنند.
خاکی با بیان اینکه حراست ها وظیفه حفاظت از ارزش ها، امکانات، تجهیزات و سایر موارد در ارگان های مربوط به خود را دارند افزود: توسعه کشور در گرو قانون مداری است، نیروها باید متعهد و سرزنده باشند و در راستای خدمت به مردم باید تلاش کنند.
معاون طرح و برنامه توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان کشور بر نقش فرهنگیان در جامعه تاکید کرد و افزود: توسعه کشور ارتباط زیادی به معلمان و دانش آموزان دارد، اگر دانش آموزانی خوب تربیت شوند کشور در زمینه های مختلف رشد خواهد کرد.
خاکی افزود: اگر دانش آموزانی درس خوان، متدین، با انگیزه و با صداقت می خواهیم باید چنین معلمانی نیز داشته باشیم، هم اکنون نقش دانشگاه های فرهنگیان برای تربیت معلمان بسیار مهم است که خوشبختانه خوب نیز عمل کرده اند، اما حراست ها باید مشکلات و آسیب ها را احصا کنند.
رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی نیز در این نشست با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان به خاطر ماموریت سنگینی که در راستای تامین و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و‌ پرورش بر دوش دارد رسالت خطیری را بر عهده دارد گفت: حراست نقش تاثیرگذاری در پیگیری مطالبات دانشگاه و ماموریت های آن دارد و باید در همه حال به روز باشد.
حبیب الله صفرزاده بر منویات رهبری در تبیین نقش تاثیرگذار دانشگاه در تربیت نیروی انسانی تاکید کرد و افزود: در این راستا در ساختار دانشگاه حراست، بسیاری از مشکلات را پیگیری می کند.
وی اظهار کرد: خوشبختانه دانشگاه فرهنگیان استان تاکنون مورد خاصی از نظر امنیتی و یا مورد خاصی نداشته است، حراست ها در این مراکز در خصوص بحث پیشگیرانه و آموزشی خوب عمل کرده اند.
3007/6042 خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشار دهنده: سید حسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.