به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدرضا صالحی روز شنبه در آئین افتتاح پروژه های عمرانی هفته دولت در شهرستان راز و جرگلان اظهار کرد: این پروژه با 100 میلیارد ریال اعتبار در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: اعتبارات خوبی برای اجرای پروژه های راه سازی و بهسازی محورهای روستایی و شهری راز و جرگلان پیش بینی شده است که امید می رود با تزریق این اعتبارات شاخص های توسعه در این شهرستان ارتقا یابد.
صالحی با اشاره به اینکه شهر راز به عنوان یکی از 10 'تعاون شهر' کشور انتخاب شده است گفت: توسعه این شهرستان با رویکرد تقویت تعاونی ها و رونق مشارکت ها اتفاق خواهد افتاد.
وی تصریح کرد: مردم این شهرستان مرزی می توانند با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت از مزایای اجرای طرح های اشتغال زا بهره مند شوند.
وی خاطرنشان کرد: این اعتبار تسهیلاتی تحول بزرگی در زمینه تولید و اشتغال ایجاد می کند و اقتصاد منطقه را رونق می دهد.
امام جمعه راز نیز در این آیین گفت: بزرگ ترین وظیفه حکومت، خدمت رسانی به مردم است.
حجت الاسلام علی نوروزی اظهار کرد: خوشبختانه امروز مسئول خدمتگزار و مخلص زیادی در کشور داریم.
وی با بیان اینکه از مسئولان انتظار می رود در تخصیص بودجه و امکانات توجه بیشتری به شهرستان راز و جرگلان داشته باشند افزود: راز و جرگلان به عنوان جوان ترین شهرستان استان است و توسعه آن نیازمند توجه ویژه مسئولان است.
فرماندار شهرستان راز و جرگلان نیز گفت: اعتبارات این شهرستان در چهار ساله دولت دهم، 160 میلیارد ریال بود که این اعتبارات در دولت یازدهم با افزایش 9 برابری به یکهزار و 420 میلیارد ریال رسید.
محمد زارعی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید، گام های بلندی در تحقق عدالت اجتماعی، اقتصادی و سیاسی برداشته است.
فرماندار شهرستان راز و جرگلان افزود: با تکمیل و آبگیری از 2 سد بزرگ در غلامان و جرگلان، این شهرستان به قطب کشاورزی تبدیل شده است.
وی تصریح کرد: گازرسانی به 23 روستای شهرستان و انتخاب این شهرستان به عنوان تعاون شهر از دیگر خدمات دولت یازدهم بوده است.
به گزارش ایرنا، بهره برداری از طرح مسکن خانواده دارای 2 معلول در شهر راز با حضور استاندار خراسان شمالی در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه های هفته دولت شهرستان راز و جرگلان آغاز شد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.