علی قویدل شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این میزان خسارت به باغ ها، منازل و یک دهنه پل در روستاهای نظر محمد، پالکانلوی علیا و میلانلو از توابع بخش سرحد بوده است.
وی گفت: در اثر جاری شدن سیل همان روز جاده روستاهای مزبور مسدود شده بود که پس از ساعاتی با کمک نیروهای راهداری راه بازگشایی شد و هم اکنون مشکلی در تردد وجود ندارد.
قویدل افزود: زمان جاری شدن سیل به محض اطلاع رسانی بخشداری سرحد، جمعیت هلال احمر، جهاد کشاورزی و راهداری در محل حادثه حاضر شدند و اقدامات لازم را انجام دادند.
بخشدار بخش سرحد شیروان گفت: علیرغم اینکه منازل روستاهای مزبور بیمه هستند ولی مردم این روستاها از بیمه گلایه مند می باشند زیرا که مبلغ بسیار ناچیزی برای خسارت دیدگان پرداخت می شود که انتظار می رود در این راستا توجه بیشتری صورت گیرد.
به گفته بخشدار سرحد شیروان روستای پالکانلوی علیا و نظر محمد واقع در بخش سرحد در 50 و 70 کیلومتری شهرستان شیروان قرار دارند که در مجموع کل 280 خانوار در این دو روستا سکونت دارند.
بخش سرحد شیروان با گستره هزار و 44 کیلومتر مربع، 33 روستا، آبادی و 26 دهیاری دارد که دو هزار و 692 خانوار مشتمل بر 11 هزار و 500 نفر در آن سکونت دارند.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پر جمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
سایت ایرنای خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس همگان است.
7186/ 6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.