به گزارش ایرنا، رضا خلیلی چهارشنبه شب درنشست با فعالان اقتصادی و بخش صنعت شهرستان اسفراین در خراسان شمالی اظهار کرد: اغلب پروژه های صنعتی در کشور به صنعت نفت وابسته است و حمایت ازاین صنعت در حقیقت حمایت از تولید است.
وی افزود: تا زمانی که قطعه ای در داخل کشور تولید می شود اولویت اول و آخر ما حمایت از تولیدات داخلی است ودر صورت تولیدات قطعات مورد نیاز در داخل امکان پذیر نباشد از تولیداتی که انتقال دانش به کشور انجام می دهند وبه شرکت داخلی ارتباط دارند حمایت می کند .
وی با اشاره به گلایه صنایع اسفراین از روند پرداخت بدهی های این وزارت خانه به شرکتهای صنعتی و قرارداد نبستن این وزارت خانه با این صنایع گفت: نسبت به بدهی های موجود و محصولات دپو شده در برخی از واحدهای تولیدی این شهرستان پیگیری های لازم انجام می شود و بدهی این شرکت صنعتی پرداخت می شود .
به گزارش ایرنا رئیس و اعضای کمیسیون حمایت از تولید و نظارت بر احرای اصل 44 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی و شماری از معاونان وزارت صنعت ، رئیس سازمان گسترش و نوسازی ایران از مجتمع صنعتی اسفراین ، شرکت لوله گسترو سه واحد صنعتی کیمای صبا، آذین فورج و تراش قطعه دقیق دراین شهرستان بازدید ومشکلات را بررسی کردند .
شهرستان 120هزا ر نفری اسفراین در 60کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد که با دارا بودن 2صنعت بزرگ شامل مجتمع صنعتی به عنوان قطب صنعتی خراسان شمالی محسوب می شود.
7189/ 6042 خبرنگار: بتول صارمی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.