مهری هاشمی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی و تصاویر ماهواره ای بیانگر گذر جریانات ناپایدار از فردا سه شنبه تا روز پنجشنبه در استان است که از عصر امروز دوشنبه همراه باافزایش ابر و دربرخی نقاط رگبار باران همراه با رعد برق خواهد بود.
وی افزود: در روز سه شنبه و چهار شنبه وزش باد شدید، رگبار باران همراه با رعد و برق و در ارتفاعات مه صبحگاهی و احتمال بارش تگرگ پیش بینی شده است.
رئیس پیش بینی هواشناسی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: گذر این سامانه جوی ناپایدار تا پنجشنبه سبب وقوع رواناب ،سیلابی شدن مسیل ها و اختلال در رفت آمد جاده ای استان خواهد شد.
هاشمی با اشاره به کاهش محسوس دمای هوای استان طی سه روز آینده گفت: از لحاظ دمایی از فردا سه شنبه تاصبح پنجشنبه دمای هوای استان 10تا120 درجه سانتی گراد خنک تر می شود.
وی گفت : طی 24ساعت گذشته کوسه با 14درجه سانتی گراد خنک ترین نقطه استان و جاجرم با 41درجه سانتی گراد گرم ترین نقطه استان بوده است .
هاشمی افزود: طی همین مدت دمای هوای بجنورد مرکز خراسان شمالی در خنک ترین ساعات به 21 درجه و در گرمترین ساعات به 37 درجه سانتیگراد رسیده است.
استان 863هزا رنفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قراردارد و از مناطق سیل خیر کشور است .
*سایت ایرنای خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan ، کانال تلگرامی به نشانی https://t.me/irnabojnurd و صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی هم در اینستاگرام به نشانی ttps://www.instagram.com/irnabojnurd در دسترس همگان است.
هم چنین هموطنان گرامی دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تلگرام کنند.7189/ 6042 خبرنگار: بتول صارمی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.