به گزارش ایرنا عبدالرضا عزیزی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شیروان خراسان شمالی اظهار کرد: باید اختلاف ها را کنار بگذاریم، دولت را تقویت کنیم و از تضعیف بپرهیزیم چراکه اختلاف دولت را متزلزل می کند و در نهایت به ضرر مملکت خواهد شد.
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برجام یکی از مهم ترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید بود گفت: دولت یازدهم خدمات خوبی در سراسر ایران ارائه کرده است از جمله در حوزه سلامت در مجلس تصویب کردیم که به روستاییان و عشایر 97 درصد و به شهری ها 94 درصد هزینه را دولت متقبل شود.
عزیزی افزود: به اتحاد و انسجام ملی و داخلی باید توجه ویژه داشته باشیم و اختلافات سلیقه ای را کنار بگذاریم و از همدیگر دشمن نسازیم و اختلاف را ترویج نکنیم.
نماینده مردم شیروان با بیان اینکه بیش از 70 درصد مردم در انتخابات شرکت کردند گفت: حضور مردم در انتخابات پاسخ دندان شکنی به توطئه دشمنان بود که این بسیار با ارزش است و عملکرد دولت باعث شد رای قاطعی به ایشان داده و آرامش در جامعه حاکم شود همچنین مردم حماسه بزرگ آفریدند و منافع ملی را تضمین کردند.
عزیزی با اشاره به 72 هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی کشور افزود: از این میزان 30 درصد اعتبارات معادل 23 هزار میلیارد تومان به استان ها تخصیص داده می شود و پیگیری خواهیم کرد که این امر محقق شود.
* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7186/3007/ 1744 / خبرنگار: فاطمه مقدسی ** تنظیم کننده: ربابه صانعی ** انتشار دهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.